Enhorabona, Núria!

Bon dia a tothom,

La nostra alumna de 4t d’ESO, Núria Palazón Blaya, ha superat totes les proves d’accés al batxillerat internacional i l’anirà a fer, el curs següent, a l’Institut l’Alzina, de Barcelona.

Per qui no conegui aquest tipus de batxillerat, consisteix en uns estudis exigents de currículum mixt que incorporen un conjunt de matèries determinades per l’Organització del Batxillerat Internacional (IBO) per fomentar l’excel·lència educativa i l’aprofundiment curricular, que va adreçat a alumnes amb un alt interès per l’aprenentatge.

L’accés és molt exigent, consisteix en tenir un elevat rendiment acadèmic al llarg de l’ESO, superar unes proves d’accés i passar una entrevista personal.

Enhorabona, Núria!