El Claustre visitem l’escola d’educació especial Jeroni de Moragues – Fundació AMPANS –

Aquest dimecres 31 de gener, tot el claustre de l’IE Castellterçol, vam anar a fer una jornada pedagògica a l’escola d’educació especial, Jeroni de Moragues, a Santpedor, per conèixer de 1a mà el seu projecte educatiu.

Aquest centre és un dels destins que poden tenir alguns dels nostres alumnes, un cop finalitzat el seu pas per l’IE, fet que ens va interessar molt en poder veure alguns dels nostres ex-alumnes així com observar com treballen i es preparen per esdevenir ciutadans actius en la nostra societat. Les companyes de l’escola ens van mostrar el seu projecte educatiu, especialment en les etapes d’infantil i primària, així com també de l’ESO i el seu projecte d’inserció laboral. Vam poder voltar per les aules d’infantil, primària, i la seva ESO (de fins a 6 cursos de durada), així com conèixer alguns dels seus programes d’acompanyament a l’edat adulta, especialment en l’assoliment de l’autonomia personal i una futura inserció laboral i professional -tots els projectes són 100% inclusius-  tenint cura del creixement personal, adaptats a cada cas i situació.

smart

Feu una GRAN feina!

Els propers dos dimecres, 14 i 21 de Febrer, les seves docents i responsables, ens faran formació especifica al nostre centre, centrada en el treball amb l’alumnat amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), tan important a conèixer i tenir eines per millorar la inclusió educativa.