30 gener, dia de la Pau i no violència a les escoles

Bona tarda a tothom!

Com cada any, des de l’Institut Escola ho tenim molt clar…el dia 30 de gener és el dia de la No-violència i la Pau al nostre Institut Escola!

Per això, des de totes les etapes educatives, des d’infantil fins a secundària, hem estat treballant diversos continguts en relació a la matèria, i avui hem fet visible aquesta data amb la realització de diferents activitats: ens hem abraçat, hem cantat, hem fet debats, hem fet murals,… i moltes altres coses!

Estigueu atents perquè en AQUEST ÀLBUM durant aquests dies penjarem un munt de fotos i altres materials en relació a aquesta jornada!

I recordeu… la Pau no és sols un dia!