El 25 de novembre a tot l’Institut Escola Castellterçol!

Bon vespre a tothom!

Després d’una llarga jornada de treball, dediquem una estona a presentar què hem treballat amb relació al Dia internacional per l’eliminació de la violència contra les dones!

Un curs més, hem treballat tots els continguts relacionats amb el gènere i les violències que hi estan associades (iceberg de les violències de gènere) d’una forma transversal i longitudinal. Això significa des de les diverses àrees i matèries i amb una continuïtat vers el curs anterior. L’objectiu d’aquesta forma de treballar és aconseguir que els infants escolaritzats al nostre centre durant les tres etapes surtin graduats havent assolit totes aquelles competències que tenen com a continguts clau el sexe, el gènere, respecte vers els altres, la inclusió de tots els col·lectius, etc. com si es tractés d’una assignatura més!

Aquest any, com que no hem pogut dur a terme les diverses activitats a la plaça de l’Ajuntament, hem optat per crear un videomuntatge que presentarem d’aquí a una setmana.

Volem agrair el treball i esforç coordinat de tot el claustre del centre educatiu i a la referent de l’Espai Jove, la Mariona Altimira que, un any més, ens ha prestat tot el seu suport.

Adjuntem un conjunt de diverses fotografies aquí.

Fins ben aviat!