EDUCANT EN DEMOCRÀCIA A CICLE SUPERIOR

Com ja portem fent dos anys, a l’IE Castellterçol ens agradar educar en democràcia! És per això que un any més hem iniciat les assamblees a l’aula per tal de debatre temes d’interès pels alumnes o donar propostes de millor pel centre i per millorar el clima a l’escola.

És una eina fantàstica per parlar de tot allò que es vulgui aprenent a respectar els companys, el torn de paraula, a ser més crítics, a votar, etc. Al setembre vam iniciar l’Educant en Democràcia creant equips de govern. Després de preparar la seva campanya electoral, es van fer les votacions originant, així, uns equips de govern que serien els que liderarien les asssamblees fins a final de curs per tal que aquestes siguin molt més organitzades i per tenir, també, un equip portaveu a l’aula.

Ja fa unes setmanes que hem començat les assamblees i la veritat és que és un espai fantàstic per l’alumnat on ells són els que porten els temes de conversa i prenen decisions i acords.

Aquí teniu una mostra de fotografies durant el procés de votació i campanyes electorals però, estigueu atents! Anirem afegint fotografies!