Compra de llibres pel curs 2023-2024 i material ESO

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem el llistat de llibres corresponents a primària i a secundària (ESO).

• Llistat llibres curs 2023-24 – PRIMÀRIA
  • Llistat llibres curs 2023-24 – ESO
    • La família que no hagi de comprar algun llibre o que presenti alguna altra modificació concreta ja ha estat informada via correu electrònic. Sobre els llibres d’ESO d’anglès de 2n, 3r i 4t curs, heu de comprar el primer que apareix a la llista excepte si heu estat informats via correu que compreu el Basic, en el seu lloc. L’alumnat que no hagi de comprar el llibre d’anglès, tampoc haurà de comprar el Fiction-Express en anglès.

Com cada curs, des de l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) s’ha habilitat un aplicatiu per poder fer aquesta compra de manera més àgil atès que la podeu fer des de casa i us arriben a l’institut. És per aquest motiu que us recomanem llegir la següent carta informativa i seguir les instruccions per la reserva i descompte de vals de la generalitat. Si teniu algun dubte, contacteu amb afaiecastell@gmail.com

D’altra banda, us informem a les famílies de 1r d’ESO o d’altres cursos d’ESO que us incorporeu a cursos posteriors sobre el material necessari:

• Material general: agenda (podreu adquirir la pròpia del centre), estoig amb bolígrafs, llapis, goma, maquineta, colors (fusta/retoladors), carpeta, classificadora o d’anelles, llibreta (per matèries, els docents diran si cal o no dins la seva matèria) o fulls en blancs, regle petit i tisores.
  • Material tècnic: compàs, regla de 30 cm, escaire, cartabó, transportador d’angles i calculadora científica.

Salutacions.