Cicle inicial visita la ràdio de Castellterçol

El passat dimarts 5 d’octubre les nenes i els nens de cicle inicial vam fer la primera visita a les instal·lacions de ràdio Castellterçol. L’Esther i l’Antonio ens van ensenyar com fer de locutors/es de ràdio; ens van dir que haviem de parlar a poc a poc, esperar el nostre torn, vocalitzar i parlar de manera clara. També ens van explicar la importància de no fer sorolls a l’estudi mentre es grava, ja que tots els sons surten en antena. D’altra banda, en Dani ens va ensenyar a fer de tècnics de so: com pujar i baixar el volum de la música, de les veus de cada locutor/a, entre d’altres.

Va ser una experiència apassionant i molt enriquidora per iniciar-nos en aquest nou projecte anual de l’Institut Escola Castellterçol. A continuació us deixem unes imatges on veureu la il·lusió dels i les alumnes fent aquesta activitat. FOTOS RÀDIO C. I.

Per últim, aquest any, com a novetat, s’ha inaugurat una pàgina web oficial del Projecte Ràdio des d’on podreu escoltar totes les gravacions que l’alumnat ha fet i farà durant el curs. Hi podeu accedir des del següent enllac:

Escolta els àudios del Projecte Ràdio de l’IE Castellterçol

Gràcies pel vostre temps i la vostra paciència per ajudar-nos a tirar endavant el projecte de ràdio a l’escola!