Butlletí de notes en format digital (Important)

Benvolguda comunitat educativa,

Aquest curs, tal com vam informar durant les reunions d’inici de curs, lliurarem els informes de qualificació trimestrals de l’alumnat en format digital (butlletí de notes). Aquest canvi de metodologia es basa en l’aprofitament de la cultura digital, la utilitat de disposar d’aquest informe en format digital, la reducció de càrrega burocràtica i, sobretot, en el nostre projecte de centre donat que reduïm la despesa en paper i altres materials fungibles (mesura imperativa donat que som escola verda). A continuació us expliquem com ho farem, és molt senzill.

Dimecres 21 a les 14 h rebreu un enllaç al correu electrònic que tenim establert com a prioritari al centre educatiu. Un cop cliqueu a aquest enllaç s’obrirà una carpeta compartida on trobareu l’informe trimestral. Amb això, podreu consultar l’informe, però també us el podreu descarregar i, només llavors, reenviar-lo. L’alumnat de secundària també rebrà aquest enllaç al seu correu de centre.

Aquesta carpeta compartida quedarà disponible al llarg del curs perquè hi anirem penjant els informes posteriors i altres informacions (PIs, consell orientador, etc.).

Agrairíem que feu arribar aquesta informació a les persones interessades, gràcies.