JA SOM ESCOLA VERDA!

L’Institut Escola Castellterçol ja som Escola Verda!

El 26 de novembre ha tingut lloc la XIX Trobada d’Escoles Verdes al Museu de la Ciència, Cosmocaixa Barcelona, on la Consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, la Sra. Teresa Jordà i Roura i el Conseller d’Educació, el Sr. Josep González Cambray, ens han lliurat el distintiu d’Escola Verda.

El Distintiu d’Escola Verda identifica els centres educatius de Catalunya que, voluntàriament, han fet seu el repte de la sostenibilitat. En format de placa i de diploma, es lliuren aquests distintius als centres educatius que han finalitzat la formació inicial i s’incorporen a la Xarxa d’Escoles Verdes. Aquest lliurament és un reconeixement als centres educatius que han assumit el compromís de treballar en la construcció d’una Catalunya més sostenible i que es comprometen a continuar aquest camí de noves fites i de millora contínua.

Els petits canvis són poderosos!