General

COMIAT dels alumnes de 6è

I finalment, ha arribat l’últim dia d’aquest curs tan estrany… Ens feia molta il·lusió poder-nos acomiadar dels alumnes de 6è i ho vam poder fer d’una manera una mica peculiar, però el que compta és que ens vam poder reunir. Vam jugar, riure, parlar, recordar millors moments viscuts, emocionar-nos, desitjar-nos bona sort i gaudir de […]

COMIAT dels alumnes de 6è Llegeix més »

Preinscripció a Cicles Formatius de Grau Mitjà – Termini OBERT

Bon dia alumnes de 4t d’ESO i famílies! Avui, i fins a dia 8 de juny, està obert el termini de preinscripció a CFGM. Per dur a terme dita preinscripció, cliqueu aquest enllaç i dirigiu-vos a “sol·licitud de preinscripció”. Veureu que és un tràmit molt senzill, totes les passes estan definides, però si teniu algun dubte,

Preinscripció a Cicles Formatius de Grau Mitjà – Termini OBERT Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut