COMIAT dels alumnes de 6è
I finalment, ha arribat l’últim dia d’aquest curs tan estrany… Ens feia molta il·lusió poder-nos acomiadar dels alumnes de 6è i ho vam poder fer d’una manera una mica peculiar, però el que compta és que ens vam poder reunir. Vam jugar, riure, parlar, recordar millors moments viscuts, emocionar-nos, desitjar-nos bona sort i gaudir de […]
COMIAT dels alumnes de 6è Llegeix més »











