Preinscripció a Cicles Formatius de Grau Mitjà – Termini OBERT

Bon dia alumnes de 4t d’ESO i famílies!

Avui, i fins a dia 8 de juny, està obert el termini de preinscripció a CFGM. Per dur a terme dita preinscripció, cliqueu aquest enllaç i dirigiu-vos a “sol·licitud de preinscripció”.

Veureu que és un tràmit molt senzill, totes les passes estan definides, però si teniu algun dubte, escriviu a ismael.algaba@iecastell.cat amb el vostre telèfon i contactarem amb vosaltres.

El número d’identificador de l’alumne o “RALC” el podeu trobar a qualsevol butlletí de notes de l’alumne (el del 1r trimestre d’aquest curs mateix).

ATENCIÓ: us demanaran la nota mitjana d’ESO de 1r a 3r, tot i que ens van informar que no calia. La podreu consultar aquí

Aprofitem l’avinentesa per recordar que el termini de preinscripció de batxillerat acaba demà.