Tria Itineraris 4t d’ESO Curs 2020-2021

Bon dia a tothom!

Els alumnes de 3r d’ESO han de fer la tria dels itineraris de 4t curs. Aquesta és una passa més en la seva presa de decisions donat que, a 4t curs, els alumnes decideixen gran part de les matèries que cursaran i aquesta ja és una forma d’orientar-se cap als estudis post obligatoris (els estudis que venen després de l’ESO).

Durant el confinament vam realitzar una sessió als alumnes sobre aquesta temàtica, no obstant, en aquest document  (Itineraris-4t-curs-20-21) expliquem tot allò necessari per dur a terme la tria dels itineraris, així com les instruccions a seguir si no saben què triar.

Han de decidir i comunicar-ho abans del dimarts dia 23 de juny.

Salut!