“Ring the Bells”
Aquest final de trimestre hem volgut fer-vos arribar aquesta felicitació de Nadal. Un poema molt “musical” que han après els nens i nenes de segon en anglès per desitjar-vos a tots: “Merry Christmas!”. Aquí teniu els vídeos:“RING THE BELLS”
“Ring the Bells” Llegeix més »












