TEATRE “KAIXES” E.I.
Els més petits de l’escola hem anat a l’Espai Escènic a veure l’espectacle musical “KAIXES”. Moltes de les cançons ja les coneixíem i en ha agradat molt poder-les cantar. L’Elena i l’Oriol a través de la música, el moviment i els diferent objectes que portaven, ens han fet gaudir d’un matí ben especial. Moltes gràcies! […]
TEATRE “KAIXES” E.I. Llegeix més »











