CELEBREM LA PAU, 6è
Avui, 30 de gener, és el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Així, avui al matí hem rebut els nens i les nenes amb la cançó “la festa de la Pau”,de la Dàmaris gelabert. A la classe de Música, els alumnes de 6è hem vist el vídeo de la cançó i n’hem parlat […]
CELEBREM LA PAU, 6è Llegeix més »












