NADIA GHULAM ARRIBA A CASTELLTERÇOL

Nadia Ghulam, la cèlebre autora del llibre El secret del meu turbant, arriba a l’Institut Escola de Castellterçol per explicar-nos detalladament la seva obra i resoldre els dubtes dels alumnes, en un esdeveniment de portes obertes que ha tingut lloc al Centre.

Aquest nou de gener hem tingut el plaer de conèixer la Nadia. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO hem llegit prèviament el seu primer llibre, El secret del meu turbant, de manera que li hem pogut fer preguntes i resoldre alguns dubtes. Durant l’exposició ens ha ensenyat diferents imatges de l’abans i el després de la guerra, tant al seu país, Afganistan, com del seu poble, Kabul. A més, ens ha mostrat fotografies de la seva família afganesa i de la seva família d’acollida catalana. També ens ha explicat anècdotes de la seva arribada a Catalunya i de les seves primeres experiències a les escoles catalanes. Ens ha parlat dels seus plans de futur, dels seus altres dos llibres i de la seva ONG, Ponts per la pau, una associació sense ànim de lucre que lluita per la igualtat, la justícia i la pau a les escoles afganeses. En acabar totes les preguntes, ha passat a signar-nos el llibre i a resoldre dubtes més personals i també ens hem pogut fer fotografies amb ella; sense cap mena de dubte, podem dir que la Nadia és un exemple de valentia i de superació.

Aina Fuentes i Carla Autonell, 11 de gener de 2019