Biblioteca Teresa Miramont

La Biblioteca Teresa Miramont forma part de l’edifici modernista del centre i és una biblioteca escolar que ofereix es seus serveis al poble en horari extraescolar.

Horari lectiu
De dilluns a divendres
de 2/4 de 9 del matí a 4 de la tarda

Horari extraescolar
De dilluns a divendres
de 2/4 de 5 a 8 de la tarda
(tancat caps de setmana i festius)

«Per viatjar lluny no hi ha millor nau que un llibre»

Emily Dickinson

Ajuda-mos a millorar es blog i sa biblioteca!

Vols recomanar una lectura?

La biblioteca escolar es REINICIA!

Com saps, degut a l’emergència sanitària per Covid el passat curs 2020/21 es va haver de suspendre el servei de biblioteca (tant escolar com municipal).
Durant aquest temps, hem convertit aquest fet en una oportunitat per a reiniciar la biblioteca escolar, millorant-la en múltiples aspectes:

Recuperació de gorgònies

Concienciació medioambiental.
Afavorir el coneixement del medi natural marí. Donar a conèixer una espècie clau de l’ecosistema marí del Mediterrani, les Gorgònies. Projecte de centre inicial el curs 16-17 consistent en la recuperació de les gorgònies que queden atrapades a les xarxes dels pescadors… Llegeix més»

Tallers minfulness

Empoderament emocional
Mindfulness és un procés d’entrenament atencional que permet aprendre a ser conscients del nostre món interior en sintonia amb l’entorn que ens envolta.La pràctica de Mindfulness s’aplica a l’entorn educatiu per tal de facilitar a l’alumnat l’autoregulació d’emocions, millorar l’autoestima, prevenir conductes disruptives, augmentar… Llegeix més»