50 ANYS SENSE PAU CASALS

Aquest 2023, en el dia de la música, volem tenir un record especial per un mestre de la música català reconegut internacionalment: Pau Casals. Els nens i nenes de cicle inicial, han estudiat la seva biografia des de l’escola i en el seu àmbit més personal.
Encisats per la música del violoncel que vam escoltar durant l’audició que ens van preparar la Ivet i la Cloe Gallego vam iniciar el camí que ens va portar a seguir les passes de Pau Casals. I amb tot aquest treball previ, el passat 18 d’octubre vam visitar la casa on va néixer i la casa que es va fer construir vora el mar. En aquests espais que ara estan museïtzats, vam recórrer la seva trajectòria personal i vam anar descobrint el seu camí com a músic a través dels tallers que vam realitzar. Aquest projecte ens va encendre l’espurna per seguir descobrint la figura del mestre Casals.

En aquest 22 de novembre, diada de Santa Cecília, els volem fer arribar la música a través d’aquest gran artista i gran persona fent un recull de llibres del fons de la biblioteca de l’escola amb l’ànim d’encomanar-vos les ganes i la il•lusió de seguir aprenent, a la vegada que rendim el nostre petit homenatge al gran Pau Casals quan es celebren els 50 anys de la seva mort.