Taller “Prevenció assetjament entre iguals”

Avui dimarts 6 de febrer els alumnes de 5è i 6è de primària han rebut la visita d’un mosso d’esquadra que els ha fet una xerrada-taller per prevenir l’assetjament entre iguals, per tal que els alumnes detectin conductes que caracteritzen l’assetjament entre iguals i per tal de poder avaluar els coneixements del grup sobre la temàtica.

Els ha ofert recursos i eines per millorar l’abordatge de l’assetjament entre iguals, ha intentat donar més seguretat als menors. Prevenir, detectar i intervenir enfront situacions d’assetjament entre
iguals, així com sensibilitzar als menors sobre l’assetjament i la importància de la seva implicació en el tractament i resolució del conflicte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *