Suport Vital Bàsic

Els alumnes de Cicle Superior han posat en pràctica els aprenentatges de Suport Vital Bàsic. Per dur a terme les sessions hem emprat els recursos materials facilitats pel CRP de l’Alt Penedès, així com també el material elaborat pel CCR.

L’objectiu principal de l’activitat és que l’alumnat aprengui gradualment coneixements bàsics, teòrics i pràctics, adaptats a cada edat, relacionats amb què és, què cal fer i com podem actuar davant d’una situació d’emergència vital.

L’activitat està dirigida pel professorat d’Educació Física, que ha adquirit la formació en “Suport Vital Bàsic als centres educatius” impartida pel Consell Català de Ressuscitació.