Pla de reobertura de centres

Pla de reobertura de centre:
DECLARACIÓ RESPONSABLE ED.INFANTIL
DECLARACIÓ RESPONSABLE ED.PRIMÀRIA

Benvolgudes famílies,

Davant l’anunci d’obertura dels centres educatius (un cop el territori passi a fase 2 de desescalada),  i havent rebut instruccions més precises per tal d’elaborar el pla que correspon, estem en disposició de fer-vos arribar la següent informació:

•  L’assistència sempre és de manera voluntària.
  • L’assistència presencial al centre, en un primer moment, només es contempla per a l’alumnat de 6è i per l’alumnat d’Ed. Infantil.
  • Hem de possibilitar fer un tancament d’etapa amb l’alumnat de 6è en grup de fins a 13 alumnes. NO hi haurà activitat lectiva en cap cas.
  • L’acollida a l’alumnat d’ed. Infantil, en horari de 9 a 13h i en grups de 8 alumnes per P3 i 10 alumnes per P4 i P5, serà per aquells/es alumnes els progenitors dels quals, per motius laborals i professionals, hagin de realitzar treball presencial sense possibilitat de flexibilitzar-lo (cal presentar una declaració responsable, document que el departament ens facilitarà properament).
  • Es continuarà amb el treball telemàticcom fins ara per a tots els nivells.
  • Possibilitat de fer tutories personalitzades en petit grup o un retrobament puntual, de 1r a 5è, per acomiadar aquest curs.

Aquest alumnat que podrà assistir al centre ( ed. Infantil i 6è de primària) per poder reincorporar-se han de reunir els següents requisits:

– Calendari vacunal al dia

Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.

– Que no siguin o hagin estat positius per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.

Que no hagin estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.

DECLARACIÓ RESPONSABLE ED.INFANTIL
DECLARACIÓ RESPONSABLE ED.PRIMÀRIA
Pla de reobertura de centre

No podem garantir que el tutor/a del vostre fill estigui al centre.

Tot i que l’escola disposarà de totes les mesures previstes en les instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius, entenem que no podem garantir totes les mesures sanitàries establertes en les instruccions presentades, tenint en compte la naturalesa dels infants en relació al distanciament social.

Necessitem uns dies per tal d’organitzar-nos i elaborar aquest pla de reobertura. Entenem el vostre neguit davant la situació excepcional que esteu vivint, però teniu el nostre compromís d’adaptar-nos a la situació i buscar la manera d’acompanyar-vos a vosaltres i als vostres fills i filles en aquest final de curs.

Per tal de poder organitzar el pla d’obertura ÉS NECESSARI QUE ENS DIGUEU SI NECESSITAREU el servei d’acollida per infants de P3 a P5 de 9 a 13h.

PER AQUEST MOTIU US ADJUNTEM L’ENLLAÇ PER OMPLIR UN QÜESTIONARI DE DETECCIÓ DE NECESSITATS PER ALS INFANTS DE P3 A P5 I DE 6è.

Clicar al següent enllaç per accedir al qüestionari:

Moltes gràcies.

Atentament,