Petita Història dels Mossos d’Esquadra

Ahir dimecres i avui dijous l’alumnat de 3r i 4t han tingut una xerrada per part del Mosso d’esquadra sobre “Petita història dels Mossos d’Esquadra per a infants”. Els infants han pogut conèixer la història, present i futur dels Mossos D’Esquadra, com es prepara un mosso, quines tasques fan, què fer si es té un problema al carrer, quins són els telèfons d’emergència, quins grups de treball tenen els mossos,…Tot seguit els alumnes han pogut preguntar tots els dubtes relacionats amb el cos policial dels Mossos d’Esquadra.