LET’S CLEAN UP !!

Avui divendres dia 5 de maig hem realitzat l’acció del programa ” LET’S CLEAN UP” pel nostre poble. Hem sortit al nostre entorn en busca de residus ( paper/cartró, vidre, envasos/plàstic i rebuig) i hem fet una reflexió conjunta sobre tot el que hem trobat en comparació l’any passat.  Les conclusions que n’hem extret és que hem trobat 30 kg menys de deixalles en els mateix punts que tot just fa un any. Estem molt contents per l’èxit de l’activitat d’avui, però també som molt conscients, de que queda molta feina per fer i seguir conscienciant a tota la població, grans i petits perquè seguim reduint tot tipus de deixalles.

Moltes gràcies per la vostre col·laboració; a tots/es els alumnes de l’escola Sants Abdó i Senén, a l’Ajuntament, a l’AMPA i voluntaris/es.

Aquí us adjuntem unes quantes imatges de l’activitat d’aquest matí.