LA CASTANYADA!

Avui, dia 31 d’octubre, hem celebrat la Festa de la Castanyada. Durant el matí els infants d’Ed. Infantil i els de 1r de primer cicle han visionat l’obra de teatre “La Bruixa de Castanyadell” escenificada pels nens i nenes de 2n. Després, tots els infants de l’escola hem sortit a buscar a La Castanyera per l’entorn del nostre poble i l’hem trobat a la Plaça de la Font de l’Esteve. Amb ella hem gaudit d’una bona estona tot cantant, ballant i i menjant castanyes.

A la tarda, tota l’escola hem anat a veure l’espectacle de Poeticontes per a nenes i nens, un espectacle que parla de la diversitat, empatia i igualtat amb una perspectiva de gènere adaptada al públic infantil.

Agraïments:

• Forn de pa J.Carbonell (per coure les castanyes).
  • Xavi Demelo i Gemma Almagro (espectacle Poeticontes).
  • A l’equip docent i personal de l’escola.
  • A La Castanyera que ha vingut de molt lluny.