FEM DANSA A L’ESCOLA

L’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Incial vam poder gaudir el passat dijous 9 de març, d’un taller de Dansa a l’Escola realitzat pels membres de la Factoria Mascaró.

Primer vam fer un taller de dansa on vam aprendre uns moviments corporals i vam experimentar amb la música i el moviment.

I vam acabar tots junts a la sala polivalent, on la Factoria Mascaró ens va deleitar amb un espectacle de dansa i els diferents grups vam ensenyar a la resta de companys les danses que havíem après al taller del matí.

Ens va agradar molt l’activitat i la volem repetir els següents anys ja que vam entendre que música i dansa ens fa créixer artísticament i com a persones. Agraïm a les famílies l’esforç que fan per poder portar la Factoria Mascaró a la nostra Escola i a la Factoria per voler venir fins el Pla a fer-nos passar un matí ben musical. Ballarem, ballarem i ballarem! Moltes gràcies a tothom.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *