Experiències d’ex-alumnes pel pas a sevundària

Divendres 28 de maig les ex-alumnes Mar Alujas i Laura Alujas van oferir una xerrada als alumnes de 6è explicant el seu pas a secundària, per l’Institut Intermunicipal. Actualment estan finalitzant el batxillerat científic, estan molt satisfetes dels resultats després de l’esforç que hi han invertit. I encaren amb il.lusió el seu nou pas a la universitat.

Això sí, abans els han donat molts consells pràctics als alumnes de com portar el pas a  l’època de “l’Institut”. Tot el que ens heu explicat ha sigut un bon tastet fer-nos una idea després de la visita a l’intermunicipal.

Moltes gràcies per tot noies, sereu una font d’inspiració per molts d’ells! I sort i colzes per la selectivitat! Segur que us anirà molt bé!