EL PATI SOMIAT!

El passat 25 de gener va tenir lloc la inauguració de les dues aules noves d’Infantil. Vam comptar amb la presència de David Alquézar, delegat del Govern al Penedès, de David Agustí, director de Serveis Territorials de l’Administració local a Presidència, i de Pilar Rodríguez, directora de Serveis Territorials d’Educació al Penedès. També hi van ser presents membres de la comunitat educativa.

Es va poder veure l’arranjament del mur perimetral al carrer Escoles i els infants de l’escola ja han pogut gaudir també dels elements nous del pati gràcies als pressupostos participatius de l’Ajuntament del Pla del Penedès.

La cuineta, els tipis, el circuit de troncs, el material nou i molt més han estat un èxit! A continuació us en deixem unes quantes fotos.