CONTE COL·LABORATIU 2n CICLE INICIAL

Per Sant Jordi, l’alumnat de 2n de Cicle Inicial va presentar el seu conte col·laboratiu, anomenat  “LES AVENTURES DE LES FADES DEL TEMPS”.

És un conte creat a partir de les aportacions de tot l’alumnat, el qual s’ha anat construint de forma cooperativa, arribant a acords entre tots i totes durant el procés de creació de la història. Aquest a activitat ha  fomentat  la lectura, la creativitat, el treball cooperatiu i l’ús de les eines TAC, ja que per la il·lustració del conte  ha calgut  fer recerca d’imatges, moltes de les quals han estat pictogrames.

Clica aquí per veure el vídeo