Arquitectura a les aules

arquitecturaalesaules2021 #arquiescola La COAC (Col.legi d’Arquitectura de Catalunya) @coacatalunya organitza del 6 al 16 de maig dins la celebració Setmana d’Arquitectura, l’edició “d’Arquitectura a les Aules” oferint tallers i xerrades perquè els alumnes dels centres educatius de primària, puguin observar, pensar i actuar seguint el fil de l’arquitectura del seu entorn més immediat.

Per això, avui l’arquitecte Josep Torrents ha ajudat als alumnes de 4t a observar l’entorn més proper, també sobre plànols, a repensar espais del centre per adeqüar-los a necessitats més funcionals. Entre tots, de manera grupal, han imaginat i creat nous espais que puguin utilitzar tots els nens i nenes de l’escola.

I properament els alumnes de 6è també hi participaran!