Vam celebrar la castanyada a Educació Primària

El dijous 28 d’octubre els nens i les nenes d’educació primària vam celebrar la castanyada.

Ho vam fer respectant les mesures de seguretat (distàncies, grups estables…) i per torns.

Una diada molt especial ja que en Joan Castro i en Marc Bellapart van ser uns grans castanyers i ens van torrar unes castanyes boníssimes, que vam poder menjar fent rotllana al pati.

En acabar, i després d’una estona d’esbarjo, vam continuar la festa a l’aula amb jocs, danses, dibuixos i pel•lícules.

Els alumnes dels grups de 1r a 3r es van disfressar de castanyers i castanyeres per a l’ocasió. I els més grans de l’escola ho van poder fer de Halloween.

Aquí podeu veures unes quantes fotos.