Tenim nous Chromebooks a CM i CS

Fa unes setmanes que els alumnes de 3r, 4t i 5è hem estrenat nous dispositius Chromebook, juntament amb alfombretes i ratolins.

El Chromebook és un ordinador portàtil que funciona amb el sistema operatiu Google Chrome OS. Està dissenyat per treballar al núvol, així és que tots els arxius estan en línia i no en el disc dur de l’ordinador.

Això significa que mai es perd el treball que s’estigui fent i que s’hi pot accedir des de qualsevol dispositiu, tan Chromebook com un altre tipus d’ordinador.

Aquests tipus de dispositius són els més utilitzats pels estudiants de Primària d’arreu del món perquè tenen un és fàcil, són versàtils, segurs, còmodes, ràpids, lleugers, tenen una llarga durada de la bateria, amb un preu assequible, es poden compartir entre diferents alumnes i permeten el treball col·laboratiu i cooperatiu.

Aquesta nova adquisició ha estat possible gràcies a:

• Una aportació econòmica per part de l’AFA de l’escola.
  • Una subvenció de l’Ajuntament de Girona dins de la convocatòria “Activa el teu projecte”.
  • Una aportació econòmica de l’escola.

Així doncs, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior poden utilitzar aquests dispositius en el dia a dia a l’escola.

En el següent enllaç podeu veure fotos d’alumnes utilitzant els Chromebooks.