Sortida dels alumnes de 1r pel barri

El passat dilluns 4 d’abril els alumnes de primer de l’escola Taialà vam fer una sortida per conèixer l’entorn proper a la nostra escola.

Vam esmorzar i jugar en un parc que tenim prop de l’escola i després vam visitar la Biblioteca Antònia Adroher on vam conèixer el ratolí Frederic i li vam poder regalar una paraula bonica en un missatge. També vam anar descobrint diferents portes del carrer dels ratolins que obrien pas a diferents històries de ratolinets.

Tot seguit vam poder gaudir d’una estona mirant llibres i contes i la bibliotecària ens va donar un document per poder fer-nos socis de la biblioteca i tenir un carnet per poder agafar llibres, revistes i DVDs.

Quan vam acabar la visita, vam anar a dinar a la gespa del Pavelló de Fontajau i vam estar jugant una bona estona a exploradors, vam construir una ciutat de sorra, vam fer rodes i vam compartir una bona estona amb els amics.

La sortida va acabar fent una gimcama per la zona de botigues de la Rambla Xavier Cugat. Vam anar endevinant els establiments del barri: la perruqueria, la floristeria, la fleca, la carnisseria…

Va ser una sortida cultural i a la vegada molt lúdica i divertida tot acabant un segon trimestre d’allò més complet!

Aquí podeu veure unes quantes fotos.