Setmana Cultural “Còmics i superherois” a Primària

La setmana del 21 al 24 de febrer vam celebrar la Setmana Cultural amb temàtica “El còmic i els superherois”.

Al llarg de la setmana els alumnes de Primària hem descobert moltes coses dels còmics i dels superherois a través dels diferents tallers que hem fet.

Hem conegut què són les onomatopeies i les diferents bafarades, hem decorat les finestres de l’escola, hem creat còmics i superherois, hem vist alguna peli…

Totes aquestes activitats ens han servit per aprendre uns continguts, però també per experimentar noves maneres d’aprendre, interactuar amb els companys del grup i conèixer una mica millor els propis punts forts i punts febles; i per extensió, millorar la convivència dins els grups, i per tant a l’escola.

En els següents enllaços podeu veure fotos classificades per cicles: