Projecte “Cases del món” a 1r

Els alumnes de primer hem fet el projecte de les cases del món.

Vam parlar d’on vivim nosaltres i les diferències entre les cases i els pisos. Després de la posada en comú ens vam adonar que n’hi havia de molts tipus i vam voler investigar més. Per fer-ho, primer ens vam preguntar què en sabem i què en volem saber.

Ens vam adonar que hi ha molts tipus de vivendes arreu del món i que estan fetes de materials ben diferents depenent de la zona on es troben.

Després vam fer un gran mural del mapa mundi per situar-les i, per grups, les vam explicar i compartir amb la resta de companys.

Finalment, ens vam imaginar les cases del futur i a on ens agradaria viure a nosaltres.

A continuació podeu algunes fotos i escoltar els àudios on expliquem tot el que hem après al llarg del projecte:

Tots els alumnes de l’escola esteu convidats a veure el nostre projecte al passadís de cicle inicial. Esperem que us agradi.