L’alumnat de 1r i 2n pintem a quatre mans

El dijous 7 de març es va dur a terme l’activitat “Pintem a quatre mans” a Cicle Inicial.

Nois i noies de 1r d’ESO de l’institut Carles Rahola van compartir amb els petits de Primària una bonica estona pintant, dins les activitats emmarcades en la Setmana de la Felicitat.

Les aules es van transformar en espais artístics on l’alumnat es va distribuir per les diferents classes per compartir una estona pintant junts aquells dibuixos sobre “el joc que més els feia feliços”. Rialles i converses omplien l’escola de felicitat!

Aquesta activitat va ser una experiència artística molt enriquidora on els més grans van poder aprendre dels més petits i viceversa. Es van crear uns vincles entre alumnes de diferents generacions que els va encantar!

El resultat va ser impressionant. Aquí en podeu veure una mostra.