Inici del nou curs a Cicle Inicial

Ja fa uns quants dies que el curs ha començat i volem compartir les sensacions dels alumnes de Cicle Inicial:

Després de molts mesos d’estar allunyats de l’escola degut a la Covid, per fi ens hem retrobat amb els nostres companys i companyes.

A l’escola estem fent activitats per conèixer-nos més entre nosaltres i anem creant un clima agradable per tal de cohesionar el grup.

Hem après a fer-ho, aplicant les mesures sanitàries necessàries per dur a terme les activitats amb seguretat:

• Fem jocs i activitats amb els grups estables

• Prioritzem espais oberts sempre que és possible

• Deixem la distància de seguretat i

• Portem la mascareta.

Treballem a l’aula, sortim al pati i seguim la planificació setmanal coneixent la tardor en tots els seus aspectes: lectura, escriptura, medi, plàstica, música…

Aquí podeu veure alguna de les activitats que fem!