Gimcana Nadalenca a 5è

El dia 20 de desembre els alumnes de 5è van fer una gimcana amb diverses proves relacionades amb Nadal.

Els grups havien de realitzar un seguit de proves: cantar i inventar-se la coreografia d’alguna nadala, inventar-se i representar una petita història, desxifrar uns jeroglífics, memoritzar un poema i recitar-lo, participar en un petit concurs d’anglès i fer una cursa d’obstacles pel pati.

Tots els grups es van esforçar moltíssim per superar les proves i completar-les amb èxit. Hi va haver un grup, però, que va obtenir les millors puntuacions. Aquest grup està format pels següents alumnes:

L’Hugo, l’Aleix, en Marc, la Lua, la Queralt, la Nora i la Hafsa.

Enhorabona a tots i totes!

Podeu veure algunes imatges dels diferents grups aquí.