Estrenem nova zona al pati! Espai sensorial!

Estem molt contents d’estrenar una nova zona al pati de l’escola: un espai sensorial!
Hem adequat la zona de l’antic parvulari convertint-la en un espai sensorial amb plantes aromàtiques i tres taules de picnic.
En aquest espai podrem passar estones agradables per treballar, jugar, conversar i relaxar-nos!
Aquest Projecte ha estat presentat a l’Ajuntament de Girona i ens ha atorgat la Subvenció econòmmica de la Convocatòria Activa el teu Pati. L’AFA de l’escola també han fet una bona aportació econòmica juntament amb una inversió per part de l’escola.
Una nova il.lusió per començar el nou curs ple d’emocions!!!

AQUÍ podeu veure fotos del nou espai del pati.