Els alumnes de 4t vam cantar a l’Auditori

El dimecres 18 de maig els alumnes de 4t de l’escola Taialà vam anar, juntament amb d’altres escoles, a l’Auditori de Girona per participar de la cantata “L’any tirulany més poètic”. On vam poder gaudir de cantar tots junts a l’escenari de la sala Montsalvatge, acompanyats d’una orquestra i una solista del cor Geriona. Ens va dirigir l’Albert Gumí, que és qui va composar la música i va presentar les cançons en Ricard Bonmatí que és l’autor de les poesies.

Feia mesos que havíem començat a preparar les cançons i coreografies i vam treballar de valent per aconseguir tenir-ho tot a punt pel dia del concert. Sort que les cançons són molt  boniques i animades!

El dia del concert teníem una barreja d’emocions: estàvem nerviosos però alhora estàvem molt il·lusionats per cantar a l’Auditori. L’experiència va ser fantàstica i ens en quedarà un gran record d’aquest dia genial.

AQUÍ podeu veure unes quantes fotos i vídeos.