Cantata de 4t: Som Minairons!

Els alumnes de 4t han participat en l’activitat Tot Junts a Cantar! organitzada per l’Escola de Música, han preparat al llarg de tot el curs una Cantata de Sergi Salinas anomenada Som Minairons!

Hi han participat juntament amb altres alumnes de 3r, 4t i 5è de 20 escoles més. Es tracta d’una iniciativa impulsada per l’Ajuntament de Girona i l’Auditori de Girona, que dona l’oportunitat als nens i nenes del territori de viure l’experiència de participar en una cantata conjunta i formar part d’un gran espectacle.

La direcció musical ha anat a càrrec del mateix compositor i els ha acompanyat una orquestra formada per professors de l’Escola Municipal de Música de Girona.

La cantata s’ha treballat durant el curs amb la mestra de música de l’escola que ha estat coordinada amb l’Escola Municipal de Música de Girona. Durant aquest procés, hem fet dos assajos al Centre Cultural La Mercè amb el director musical, on hem coincidit amb les mateixes escoles amb les que hem participat al concert. Finalment, el 14 de maig vam interpretar el gran concert davant les famílies a l’Auditori de Girona.

Ha estat una gran experiència per a tot l’alumnat de quart.

Aquí podeu veure algunes imatges i vídeos de la Cantata. Esperem que gaudiu tant com nosaltres!