A Educació Física practiquem el judo!

Tots els alumnes de 1r fins a 6è hem practicat l’esport de Judo al llarg de tota la setmana a les classes d’educació física.

Ha estat una activitat molt valorada pels nostres alumnes i que s’ofereix a la nostra escola com a activitat extraescolar de cares al curs vinent.

Des d’una perspectiva lúdica ens hem iniciat en aquest esport. Hem realitzat exercicis d’estiraments, d’agilitat, de força, tècniques senzilles d’immobilització del cos i, sobretot, hem après la importància de valors com el respecte, l’esforç i l’autocontrol.

Us deixem un enllaç amb algunes fotos del taller de Judo aquí.