A Cicle Mitjà compartim experiències i moments

Ja fa dos mesos que l’escola ha tornat a començar i estem molt contents de poder venir al centre i retrobar-nos.

Hem hagut d’aprendre a seguir nous protocols que ens ajuden a estar més protegits.

Cada grup-classe ens hem convertit en un “grup bombolla”, que seria com una petita família escolar i estem aprenent a conviure, a ajudar-nos quan tenim dificultats, a felicitar-nos quan ens superem, a acceptar-nos tal com som, que tots aprenem a ritmes diferents i que tenim dret a tenir opinions diverses.

Ens alegra poder fer treballs i compartir experiències amb els companys i mestres i volem oferir-vos una petita mostra d’algunes activitats que hem compartit fins ara.

Fent clic als següents enllaços podreu veure’n fotos:

3r – Experimentem a Medi! Dissecció d’un peix

4t – Experimentem a Medi! L’aparell digestiu