L’alumnat de 6è B ha guanyat el repte Animal respect!

Aquest curs els alumnes de sisè de primària hem participat en el repte: ANIMAL RESPECT CHALLENGE, dut a terme per la Fundació Privada per a la CREATIVACIÓ.

Els alumnes de 6è B han guanyat el repte ANIMAL RESPECT amb el seu projecte: ELS ANIMALS AUTÒCTONS DEL NOSTRE ENTORN. Van crear un vídeo amb la tècnica d’Stop motion (cliqueu a sobre per poder-lo veure).

El premi serà dur a terme el projecte com a publicitat per a GOSBI.

El dimecres 31 de maig van anar al Mas Arbreda per veure el treball que s’està desenvolupant entorn la naturalesa, els animals i la relació amb ells.

Aquí podeu veure algunes fotos.