A l’escola aprenem a tocar l’ukelele

Com a novetat d’aquest curs, i gràcies a l’ajuda d’una subvenció econòmica de l’Ajuntament de Girona, els alumnes de 5è i 6è començaran a aprendre a tocar l’ukelele.

És un instrument cordòfon, semblant a una guitarra petita, de quatre cordes pinçades, tradicional de les Illes Hawaii.

El passat dilluns 30 de gener vam presentar aquests 26 ukeleles a tot l’alumnat de cicle superior que són qui aprendran a tocar-los a les hores de música.

“És petit i es transporta fàcilment”.

“Pots acompanyar cançons de diferents estils”.

” Té un so agradable”.

“Són atractius i de colors molt bonics”.

“Pots tocar, cantar i ballar a la vegada”.

Aquestes són algunes de les impressions que han tingut els alumens de 6è en el primer contacte amb els ukeleles.

En el següent enllaç podeu veure unes quantes imatges de la presentació dels ukeleles.