Taller de Ball de bastons a 3r

El passat 25 de novembre, els alumnes de 3r van realitzar un taller relacionat amb l’àrea de música de Ball de bastons, amb la Joana Domènech, de l’Escola El Foment de Girona.

La Joana va fer una explicació sobre aquest ball: l’origen, el vestuari, la música i com es balla a diferents llocs de Catalunya. També va explicar que arreu del món, hi ha cultures que tenen balls amb bastons.

Vàren practicar el ball del Virolet mentre la Joana els acompanyava tocant el tamborí i el flabiol.

Aquest taller es va plantejar amb l’objectiu de conèixer una mica més la nostra cultura mentre treballen el ritme, la coordinació, la cançó i s’ho passen d’allò més bé!

Podeu veure algunes fotografies i vídeos clicant aquí.