Intercanvi de receptes amb la gent gran

El passat dimecres, 15 de març, en el marc de la Setmana de la Felicitat, es va produir un intercanvi intergeneracional entre els alumnes de 3r de la nostra escola i els avis i àvies de diferents entitats del barri.

Uns i altres havien escrit, prèviament, una recepta de cuina que els fes recordar un moment feliç.

A la trobada se les van intercanviar i van gaudir d’una bona estona de conversa entorn de la recepta i dels bons records que els portava. La tarda es va acabar compartint un berenar en el pati de l’escola.

Amb aquest tipus d’activitats contribuïm a posar en valor el paper que les persones grans encara tenen, i han de continuar tenint, com a transmissores de coneixements.

Va ser una experiència molt agradable i enriquidora. Va ser emocionant veure com, en poca estona, s’establien relacions de confiança entre ells: només cal veure les cares de felicitat dels participants.

Aquí podeu veure algunes fotos d’aquesta bonica activitat.