Tenim un nou vinil a la paret de Cicle Inicial

El passat 11 de març vam tenir una agradable sorpresa!

Al passadís de Cicle Inicial hi havia la paret tapada amb una cortina de color negre….

Tots els nens i nenes de 1r i 2n vam anar a veure què hi havia al darrere. Primer vam comentar el que ens imaginàvem que hi podia haver: un gran ou de Pasqua, un dibuix d’un drac, etc., però ens vam quedar bocabadats quan vam obrir la cortina!

Vam descobrir un preciós vinil amb dibuixos de diferents personatges de contes i paraules amb molt significat: imagina, escolta, llegeix, descobreix, comparteix, somia, somriu…

Però la sorpresa més gran va ser que l’autora i artista que ho havia dibuixat és la mestra de l’Escola Taialà Laia Berloso. Moltíssimes gràcies!!!!!!!!

Ara el nostre passadís de Cicle Inicial fa més goig que mai!!!!

Ho podeu veure aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *