Els alumnes de CI vam anar a l’Auditori i la Devesa

El dimecres 1 de desembre els alumnes de Cicle Inicial vam anar a l’Auditori, a veure l’espectacle musical “Ondina”.Ens va agradar molt!

Quan va acabar l’audició, vam esmorzar i després vam fer una excursió pels voltants i vam passejar pel parc de la Devesa.

Vam abraçar l’energia dels arbres, ens vam omplir de fulles de tardor i, mentre caminàvem, vam veure” la Cocollona” i ens van explicar la seva llegenda!

Després de dinar tranquil·lament, vam anar a jugar una estona al parc de Fontajau i els que vam voler vam poder descansar una mica. Vam gaudir d’un dia molt maco tots junts!

Aquí podeu veure algunes fotos.