1ª Assemblea de delegats i delegades

El divendres 21 de gener a la tarda vam dur a terme la 1ª Assemblea de delegats i delegades de l’Escola.

Els representants dels grups de Primària es van reunir amb l’equip directiu i, després de presentar-se i explicar quines coses són les que més els agraden de l’escola, van proposar el tema sobre el que aniria la Setmana Cultural d’enguany que cada grup-classe havia proposat.

Van sortir propostes molt xules, vam anar descartant-ne i, finalment ens en vam quedar amb tres i els delegats/des van votar. Aquest n’és el resultat:

• El còmic i els superherois > 13 vots
  • La màgia > 8 vots
  • Jocs i joguines > 4 vots

Així és que la Setmana Cultural d’aquest curs, que celebrarem del 21 al 24 de febrer, anirà centrada en EL CÒMIC I ELS SUPERHEROIS!!!

A continuació, els delegats/des també van proposar diferents consignes pel Rei Carnestoltes, que ja desvetllarem més endavant.

Va ser una trobada molt bonica on tots i totes els delegats/des van representar molt bé al seu grup.

Lamentem l’absència d’alguns delegats/des, que estaven confinats/des, i esperem que a la propera Assemblea hi puguem ser tots/es.

Aquí podeu veure unes quantes fotos de la 1ª Asemblea de delegats/des.