Tornem a participar en el Temps de flors

Els colors vius, les flors, la creativitat i la fantasia s’han donat cita a la nostra escola per participar a la meravellosa exposició “Girona, Temps de flors” que la ciutat ofereix any rere any.

En la present edició, l’organització de la Zona U (C/ Nou i Avgda. Sant Francesc) proposava a tots els centres educatius decorar una caseta a la seva manera, sota el lema: Les cases del món.

Nosaltres, des de l’escola, vam tenir la idea d’imaginar el món en el que volem viure i per això l’alumnat ha treballat en creacions diverses amb aquest objectiu: representar una natura molt viva i plena de colors en contraposició a una natura afectada per les accions humanes més incíviques. I tot, dins i al voltant de la nostra caseta.

Eduquem per un món sostenible, natural i lliure de contaminació!!

El resultat d’aquesta idea són cortines de flors, insectes de tot tipus i molts elements de la natura que s’han unit per crear el món ideal en el que ens agradaria viure i posar de manifest com no ens agrada veure el món natural i animal que ens envolta.

Així és com, durant el període del “Temps de Flors”, del 8 al 16 de maig, l’Escola Taialà hi serà present amb una caseta de fusta on lluiran totes les manualitats fetes pels nostres artistes, els alumnes.

Una bonica mostra de la creativitat, de l’esforç, de la imaginació i de la implicació de tot un grup d’alumnes que, tot i viure un moment de pandèmia amb les limitacions que implica, han pogut crear una increïble obra conjunta. Felicitats!

Esperem que us agradi.

En el següent àlbum podeu veure fotos del procés de creació i de l’obra final.